Ismerd csoportos torna. Megafitness KÖKI


Nem veszíthetsz semmit, hiszen az első edzés minden szegedinek igyenes! Edzés Típusaink Lehetsz teljesen kezdő vagy profi, nálunk biztosan megtalálod a számodra legmegfelelőbb órákat!

ismerd csoportos torna sms flirten. ch

Cross Időtartam: 60 perc Tartalmazza az olimpiai súlyemelést a kettlebellt, a saját testsúlyos feladatokat és ezeket ötvöző technikai és erősítő elemeket. Amelyek egyaránt fejlesztik a kondícionális és koordinációs képességeket. Basic Időtartam: 60 perc Ha előnyben részesíted a saját testsúlyos, illetve kettlebell-es gyakorlatokat és szeretnél súlyt emelni, de nem szeretnél hatalmas kilókkal dolgozni egy pörgős, lendületes órán vennél részt ahol főleg az állóképességedet, kitartásodat szeretnéd növelni, javítani és egy remek társaság tagja lenni.

  1. Tovább olvasom SzuperAnyuka Egészségtornák Bátran válaszd online egészségtornáinkat, ha gyermekvállalásra készülsz, várandós vagy, szülés utáni regenerációra van szükséged, ha éppen újrakezdenéd kedvenc sportodat, vagy éppen szeretnéd az otthoni munka fáradalmait egy kis tornával vagy jógával kisimítani.
  2. Csoportos edzés, avagy amikor sosem vagy egyedül

Kezdő Időtartam: 60 perc Szeretnél jobb formába kerülni, de eddig nem merted egyedül elkezdeni? Nem találtad eddig a megfelelő motivációt?

SzuperAnyuka Egészségtornák

Esetleg kipróbáltál mindent de eddig semmi nem vált be? Csoportos edzés keretében edzők segítségével nálunk garantáltan megtalálod a motivációd és elérheted a kitűzött céljaid!

ismerd csoportos torna a legjobb ingyenes társkereső 100

Crazy Időtartam: 60 perc Egy igazán pörgős mindent megmozgató és őrülten jó edzés. Kifejezetten ajánljuk állóképesség javító és zsírégető edzésként.

Gyere és próbáld ki!

Ha te nem szereted a súlyemelést, de ismerd csoportos torna a komfort zónádon kívüli éneddel találkozni akkor itt a helyed! Mobility Ismerd csoportos torna 60 perc Az edzések során ugyanolyan hangsúlyt kell fektetni a nyújtásra, mobilizálásra ugyanis nagy szerepe van a mozgásminőség javulásában, a sérülések megelőzésében és a gyors regenerálódásban. Rx Időtartam: perc Ha egy magasabb szintre szeretnéd emelni a funkcionális sport tudásodat, és már kevésnek érzed az egy órát, valamint erősítenél is, nagyobb fókuszt fektetve a súlyemelésedre, akkor jelentés a flörtölés az órát neked találtuk ki!

ismerd csoportos torna helyszíni találkozón annaba

Esetleg a versenyzés is megfordult már a fejedben? Ezen az edzésen több versenyzőtől is tanulhatsz és mérheted össze velük a képességeid! Súlyemelés Időtartam: 60 perc Ha egy magasabb szintre szeretnéd emelni a funkcionális sport tudásodat, és már kevésnek érzed az egy órát, valamint erősítenél is, nagyobb fókuszt fektetve a súlyemelésedre, akkor ezt az órát neked találtuk ki!

Hogy miért? Az alapokat bebiztosítjuk, hogy megelőzzük az esetleges hibák kialakulását, és a meglévő problémákat pedig kijavítjuk. Az erőd és a mobilitásod mellett fejlődik az állóképességed, kitartásod. A csoportos óra ellenére mindenki a saját szintjének megfelelően dolgozhat és fejlődhet hiszen a maximális létszám egy órán a 7 fő!

Neked miben segíthetünk?

Készülj fel, hogy megismered izmaid igazi erejét! Duci Torna Időtartam: 60 perc A Duci Tornán az alapoktól kezdünk el mindent a fokozatosság elvét követve. A legelejétől fogjuk kezdeni a legegyszerűbb mozgásokkal mint például a természetes mozgások felülés, ugrások, dobozra fellépések. Célunk, hogy a jó mozgást tanítsuk meg mindenkinek, hiszen csak így érhető el igazi eredmény.

A csoportos edzés előnyeit ismerheted most meg, olvasd el cikkünket te is

Önmagában az edzés viszont nem fog semmit érni, ehhez életmód váltás is szükséges ami az étkezéssel kezdődik és utána jöhet az edzés. Segítünk kialakítani az új szokásokat mozgásodban és a táplálkozásodban is, hogy sikeresen leadd a plusz kilókat!

ismerd csoportos torna találkozó lányok mauritius

Cardio Box Időtartam: 60 perc Egy nagy intenzitású, komplex, a küzdő-sport és a fitnesz elemeit ötvöző edzés, ami a test minden izmát megmozgatja, különös tekintettel a comb, a vádli, a törzs és a karok izmaira. A test alsó felét a rúgásokkal, míg a törzset és a karokat box mozdulatokkal, ütésekkel edzük. Az edzést megfűszerezzük saját testsúlyos gyakorlatokkal a maximális hatás elérése érdekében.

Ez az óratípus segít a fogyásban, a szálkásításban, a szív- érrendszer erősítésében és mindemellett kiválóan fejleszti állóképességet és nagyon jó stresszoldó.

ismerd csoportos torna van egy igazán ingyenes társkereső

Kezdők is bátran belevághatnak! Stretching Időtartam: 60 perc Sokat ülsz munka közben, és fáj a hátad?

Suri Andi edző Te hogy szeretsz jobban edzeni? Egyedül vagy csoportosan?

Sportolsz, de érzed, hogy beszűkült mozgásterjedelmed akadályoz a fejlődésben? Egyszerűen csak szeretnéd, ha nem fájna minden mozdulat? Akkor itt a helyed!

Edzés - egyedül vagy csoportban?

A stretching órákon minden héten kiemelt figyelmet kap a test egy kritikus pontja, melyet fókuszáltan nyújtunk meg.

Edzőink Ismerd meg edzőinket akik mindenben segítenek neked és bármilyen kérdésedre válaszolnak! Türk Balázs.